dagens playlist


- gary moore - out in the fields
- the cars - drive (världens bästa bilkörarlåt)
- def leppard - pour some sugar on me (kan man inte de klassiska movesen till denna blir jag besviken)
- joan jett - bad reputation (är det bara jag som sett freaks & geeks med james franco? denna var med på soundtracket)
- zuccero & paul young - senza una dona
- blondie - call on me
- queen - don't stop me now (brukar inte gilla queen överdrivet, men älskar denna)
- aha - take on me (kär i dessa pojkar, min första egna ep var denna singel)
- scorpions - rock you like a hurricane
- whitesnake  - here i go again
- paul young - come back and stay
- kim carnes - betty davies eyes (hur kan man inte bli lugn och må bra av denna?)

idag blir det back to the 80's rockmys på jobbet. hittade en trevligt liten playlist jag gjort men glömt, sånt är alltid trevligt. skräpväder ute, och jag som skulle utmana och gå på stan. typiskt.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0