del ett till historien


dock enbart som att vi genomförde den, mer ett genrep som flöt helt umärkt. med undantag för ett bakslag. är en gammal pojkvän från universitetet som sköter ljud och scen. var inte med i mina planer, inte för att han ser nåt han inte sett förut. men har ju försökt mörka detta så långt det går. fick ett smirk vid ett tillfälle när jag kom ut på scenen. dumma pojke. men kom iaf ihåg igen varför jag gillade han så. han är musiker. har störtskön gotländsk dialekt. jobbigt söt i vissa lägen. och humor som få. men jag tänker ändå unvika han, ska förneka i sten att det var jag på scenen. så länge ingen har bild på spektaklet är det inget som går att bevisa. men har blivit kär i några av mina plagg igen. för det första två urgulliga mössor, jag ser ut att vara typ 5 år gammal och ha nå fuffens för mig när jag har på mig dom, haha. sen ett bh-set. givetvis. vet inte varför jag envisas, har har aldrig stay ups eller kjol lång nog för att kunna ha stay ups, så vad ska jag med ännu en gördel till? dumma flicka.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0