det kom ett mail


fick ett mail från en snubbe på skatten (har inte den blekaste vem han är, men tack för mailet). för det är alltid skönt när det inte är fogden som har dabbat sig. ganska less kille, 52 000 kr i sjön. man kan ju hamna på psyket för mindre. var väl visserligen inte skatten heller som dabbat sig, men jag kan ju förstå hur nån kan vilja skulla på dem i detta läget. hade jag också gjort.


utflykt med papi idag då. yey. behöver det, vissa jobbar på mina sista nerver just nu. ska förbi lulebo idag också (ja jag vet jag sagt det förr, men nu jävlar). satt med ikea katalogen igår i en rus av inspiration, och nu tror jag det håller i sig också. allt man behöver är lite motivation, och jag har hittat min nu.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0