dyr i drift


gjorde om min naglar i måndags, tog bort alla material och lade enbart förstärkningar på mina egna naglar. fick äntligen fingrarna ur och beställde nya material från nail4u denna gången. men dra åt sablarns vad man är dyr i drift må jag säga. min beställning spårade lite.. var visserligen inte  b a r a  nödvändiga saker, eller det beror väl på vem man frågar. för mig var dom ytterst nödvändiga. och naglarna blev bra, dom får ju ett lite udda utseende när man inte har tippar. i alla fall i början, dom kommer ju gå till sig eftersom, men nu är det ett jävla klös i dom. rev mig själv i rena förvåningen dagen efter. byggda naglar har ju annars en tendens att vara ganska kantiga och trubbiga, men nu med mina egna blev det västa rakbladskanterna. får försöka att inte vifta ikring så mycket med händerna tills jag vant mig eller tills naglarna slipats ner lite.

precis vad jag behövde? inte..


haft en mysig slödag idag. inte gjor nåt vettigt annat än att driva runt hemma idag. känner ett helt annat lugn när man har rent och snyggt ikring sig, inget att fixa, inget att trixa, utan man kan bara slappa med gott samvete. ska fortsätta med det också.. mot sängen!!


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: The hills & The City

tycker du om the hills & the city kika då in i min blogg för dom nya avsnitten=)

2009-09-30 @ 02:11:33
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0