gosiga sms


hur glad blir man inte när det dimper ner ett sms som börjar med "hej mys!!"? e har alltid en tendens att få mig att le, en av de mest gulliga små tjejer jag vet. egentligen är alla domdär tjejerna skitmysiga, och hade det inte varit för att d var ett skräp så hade jag aldrig lärt känna dom. tur hon påminde mig om presentkorten våra också annars hade jag glömt det. det var ju  d e t  jag skulle göra på lunchen egentligen. men då haka jag ju upp mig på koftan, som inte blev en kofta, och sen kom jag ju inte länge än shopping. får bli imorrn på lunchen istället. förhoppningsvis.

natt nu.. typ. har varit så sjukt seg på mornarna på senaste så jag tänkte lägga mig ännu tidigare idag. får la hoppas det fungerar för jag har haft ett sjukt humör varje morgon, kämpar verkligen för att inte skicka iväg en snäsig kommentar innan det går över. man borde ha en saftblandare på huvudet eller nåt för att förvarna..

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Cat S

oj.. men förlåååt för jag glömde det viktiga datumet... ;)

2009-09-23 @ 22:14:44
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0