hår vs ogravid


är det en vanlig bieffekt att tappa hår av p-spruta? jag tappar ju alltid tre ton hår, så jag märker då ingen skillnad. men en vän (ja en vän, inge "kära bullen, jag har en vän..") ringde en morgon här nån dag och sa att hon fått en kal fläck på huvudet av p-sprutan. crappy eftersom det är jag som delvis fick henne att börja med det. enligt hennes barnmorska sa hon att olika människor reagerar olika på samma medel. men håret? måste man välja mellan att vara säker eller ha hår? tur att jag bara får ont i rumpan av mina sprutor..


var vaken oheligt tidigt i morse, kl 5.25, varför vet jag inte. men hade sällskap på mobilen fram till 8-9 nån gång, sen slocknade jag igen. enromt skönt. nu ska jag pilla runt här hemma, sen gå och handla i det underbara höstvädret.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0