hem till gården


söndags middag idag. alldeles utmärkt perfekt, har en knakig söndag. låg uppe till 5 inatt och kollade film. dödligt vapen har jag nå minne av också, pirates of the cariebberan och nåt mer? vet inte varför men tyckte också uppenbarligen det var läge att se kung ralph? kanske en av världens sämsta filmer. och för det fick jag sona med nackspärr för att jag låg i soffan och sen för att jag sov som en kratta när jag väl släpat mig till sängen. hoppslöst.

var jättemysigt med afterwork i fredags. god mat, roligt sällskap och massa skratt. det enda som förstörde kvällen var att nåt jävla stoplskott följde efter mig hela vägen hem. riktigt, otroligt, fruktansvärt creepy. jag brukar inte vara lättskrämd (enbart när jag skrämmer upp mig själv med att det ligger nån under sängen eller att grudge-bruden bor på mig vind). men dedär snubben var inte trevlig, ibland cyklade han 5 meter bakom mig, ibland cyklade han före och stod och vänta tills jag kom ikapp eller så cyklade han helt enkelt runt mig i cirklar, samtidigt som han försökte prata med mig. vet inte hur såna människor tänker egentligen, om man ber dom sticka och brinna, efter att dom redan följt efter en och försökt prata med en 10 minuter, då fortsätter man väl för fan inte. nåja, duschen nu innan papi får hämta hem mig.

gaah, råkade dock slå på idol för ett tag sen. ibland mår jag allvarligt dåligt av att se vissa människor. men det är det värt med bagge och andreas. bagge är ju hysteriskt kulig och andreas kanske hur söt som helst när han ler. fint som snus. och appropå snus? en vecka utan nu. de ni!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0