i ain't afraid of no ghost


padre var så snäll att han kom och hämtade mig för middagen idag. han fick en stund för sig själv att avundas min blu ray, sen körde han mig till game så jag fick mig ett nytt spel. ghostbusters: the video game. klockrent. ett mer barnvänligt spel som jag förhoppningsvis inte ska hoppa ur kläderna i nr jag spelar som dom andra spelen jag kört. sen då pappa inte ville se russinutställningen på kulturens hus med mig åkte vi hem och satt och fnissade åt die hard 4 (eller vilken av dom i ordningen det nu var). åt golax och sen for jag och mamma och handlade och sen hem till mig och drack hemmagjord chai latte, inte som waynes, men den dög. nu ska jag sätta mig och tralla med i ghostbusterslåten och sen förhoppningsvis komma i säng ganska tidigt.. hoppas på en bättre sovvecka denna vecka.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0