in the name of blood?


blod överallt nu verkar det som.har ni tänkt på att blod luktar konstigt? nåväl, förutom att blodet ur min stackars skinka från igår verkar ha sinat och att jag fått plåstra om diverse andra ställen på kroppen efter en liten olycka här hemma så har jag gjort nån slags blodröd design på naglarna. eller in progress är det iaf. hittade boven från igår så här nedan har ni den med den påbörjade designen. har inte bestämt mig för om jag ska sätta nå stenar på det hela eller nöja mig med glittriga tippar (syns inte så bra på bilden) och blodröda band. började med värsta energin och inspirationen, men den försvann. så jag väntar nog med fortsättningen tills jag får tillbaka den.


har en extremt negativ vecka (okej, so far ialla fall) på jobbet har jag upptäckt. allt känns tyngre än vanligt, jag brukar ju kunna ha roligt för mig själv när jag jobbar om jag har en negativ dag. men nu har det bara inte gått alls. bara surar känns det som och räknar timmarna tills jag får åka hem. och jag vill inte ens hem. är irriterad på mitt hem för att det inte ser ut som jag vill. enda rummer jag mår bra i är sovrummet. funderar på att låsa in mig där med datorn resten av kvällen i väntan på att regnmolnen kring mitt huvud ska försvinna.


*ta taa* 


Kommentarer
Postat av: Anna

Du har juh jättefin lägenhet!



Ja, vi kan vara här hos oss på lördag..olle ska bort på lördag så de passar bra=)

2009-09-22 @ 19:40:42
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Tess

Hejsan!



För ett tag sedan startade jag en Veckans Blogg-tävling, så nu är jag ute efter att hitta alla intressanta, roliga bloggar där ute. Det hade varit kul om du vill vara med! Jag utser snart finalisterna, så gå in och anmäl dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/september/ny-veckans-blogg-tavling.html



Kram, Tess

2009-09-23 @ 11:35:57
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0