jeansperiod


jag har fått nå gorrail när det gäller jeans just nu. fick ett desperat behov av en jeansskjorta i onsdags, då jag egentligen var ute efter en kofta. hittade sen ett nytt par jeans på hm, som jag kors i taket inte köpte. köpte dock sen jeansleggingsen på ichi som jag visare tidigare. och är nu i fullt sjå med att beställa ett nytt par från nelly. men jeans går ju aldrig ur tiden. älskar dessutom alla dessa jeansleggings. vet inte hur man ska kunna vänja tillbaka sig till vanliga jeans sen, bekväm som man blivit. min nya favorit är i vilket fall jeansskjortan från hm, vet att jag har en gammal, men jag hittar den fan inte (organiserad som man är..) så det fick bli denna.


jag och mi gullemysse - den osminkade sanningen...


har städat hela lägenheten nu, dammtorkat och shit.. men luktar äcklit nu. hade handskar på mig när jag dammtorkade, men det luktar ändå damm, vatten och rengöringsmedel om mina händer. icsch. ska ta min gullemysse och gå och handla nåt gott nu. blev inte att hitta på nåt med a idag tyvärr, orkar inte heller med de andra tjejerna som skulle vara i andra a's nya lägenhet här på malmen. hade velat se båda a's läghenheter, men jag är så inte i form. ska köpa nå frukt eller nåt och sen lägga mig i sängen och hoppas på att skallebanken går över snart. fy vad det är synd om lilla mig.
*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0