kroppssmycken




jag vill ha ett kroppskedja. och ett lårsmycke. och ett hårsmycke. och gärna ett handsmycke. tycker dom är döläckra! är ju lite för sent nu med lårsmycke, men till nästa sommar kanske. dollyblond är geniet som gav mig inspiration till detta. vet inte om det var hon som började med detta, men duktig som fan är hon på att knåpa. sen har jag velat ha en kroppskedja ända sen jag såg sofi fahrman med en sån i början på dehär året, eller när det nu var. så jag ska börja pilla. har ju beställt hem ett antal hobbykataloger, bland annat panduro för att jag skulle köpa nå pins för att göra örhängen. men kom ju på att dom säljer ju kedjor, hakar och allt annat jag behöver för att göra alla dessa andra smycke med. gäller bara att smida medan inspirationen finns. ungefär som att blogga. ibland bara väller det ut och det blir hur många inlägg som helst som ligger i utkast-lådan. och ibland blir det inte ett enda. är kanske i en inspirerad period nu. har ju varit extremt peppad i helgen, har börjat göra scheman för lite allt möjligt. har fått en fix idé om att jag ska börja tvätta varenda måndag. dammsuga varje onsdag (efter glas-i-skinkan-incidenten) och städa varje lördagförmiddag, hm.. fast den senaste idén var väl kanske inte så genomtänkt. men det blir nog bra. varannan lördag kanske?


så förbaskat fint förresten med kollegor (mnja, nåja nästan, här jobbar vi över gränserna) som kommer med bullar åt en på morgonen. blev ett glädjetjut när jag kom till min plats, vissa har det bra vetni..



*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Evelina

SNYGGT! =)

2009-09-29 @ 18:07:02
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0