linda goes LC


och nu pratar vi inte lauren conrad från the hills, utan lara croft - underworld. satt och pep, skrek och hoppade i soffan igår när hajarna och ödlorna attackerade och sen skrattade jag åt mig själv för att jag är en sån jävla mes. så skrikfest igår. men klart mycket roligare spel än bara springa från punkt a till b och skjuta ihjäl alla puckon på vägen. och lite skrik har väl aldrig en granne dött av? sen blir man ju ganska kaxig när man får en kropp som lara. fråga: vill du ha djungelshorts eller djungelbyxor på dig på nästa uppdrag? givetvis shorts, dom benen är för snygga för att inte visa upp. sen så vaknar man upp och upptäcker att man sitter med flismorgonrocken på i soffan och håret står åt alla håll. men det var kul så länge illusionen varade. och dom säger att barn blir påverkade av att spela för mycket. verkar som jag är lika känslig, om inte mer, funderade allvarligt igår på om jag inte skulle färga håret brunt igen. skärpning.
skrällde och tog med mig en macka till fikat i morse, ganska stort med tanke på att jag inte ätit frulle på flera veckor. jag är en morgonätare i perioder, ibland går det inte ner nåt och ibland trycker jag i mig rena brittiska frukosten med ägg, bacon, plättar och kaffe på det. förhoppningsvis har jag kommit i en matperiod nu igen då. man måst ju äta upp sig för vintern.

 *ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, vill se alla dina skor på bloggen=)



vad ska du göra i helgen? vill du hitta på något på lördag?

2009-09-21 @ 17:32:15
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0