mulen morgon


och då pratar jag inte bara om vädret. första dagen, på första veckan då jag ska bli snusfri. var ju hos h i lördags och då råkade jag fuska. så idag får bli första dagen. so far so good. har ju aldrig snusat särskilt mycket, är ju enbart på jobbet det kan spåra ibland. jag tömmer ju inte ens en dosa i veckan. men ändå dumt. och fult. ich. den enda ånger jag har är att jag inte hunnit pröva nya catch, och spec inte den jag såg fram emot mest; kanel och kardemumma. men man kanske får fuska lite med catch? en gång? det är ju som ändå fusksnus.. eller?

vaknade pang bom i morse, har inte hört nåt av alarmen förutom det kl 7. blev kanske lite sent igår, låg och läste som vanligt. kan inte släppa.. jag i ett nötskal när jag blir besatt. önskar jag hade nåt annat som kunde distrahera mig ett tag...

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: your dream closet

Yes jag vet att de är 2008års show, men de har skrivit fel på Blogg.se bara :) Och enligt veckorevyn har inte just den här showen sänts tiddigare iår på svensk tv? Men de kanske är fel, jag har iallafall missat den :) För de stog inte direkt i tidningen att d evar repris,

2009-09-07 @ 11:42:17
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej,

allt bra? :)



puss

2009-09-07 @ 12:57:34
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: your dream closet

tack så mycket tjejen :)

2009-09-07 @ 17:39:56
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0