mycket på en gång


nu bidde det som så att ps3 slim var slut precis överallt vi var, vilket resulterade i att jag spårade ut på nätet istället. förutom att jag beställde slim, spel, blu rays o hdmi kabel så fick jag hem h&m katalogen i brevlådan. vilket gjorde att jag fastnade i h&m home. a har ju nå snygga zebra handdukar, och jag har ju alltid varit såld på djurmönstrade saker. vilket givetvis resulterade i att jag hittade tusen saker på h&m home. har länge varit ute efter en pläd till sovrummet och vardagsrummet. men grått kändes väl förjäkla trist? men fina var dom. och sen hitta jag lika många saker på nelly. pust. men nu har jag ju en ursäkt att pimpa köket iaf (inte för att badlakan, plädar, kläder och skor har med köket och göra) men ändå ;)


gudfadern nu iaf. när jag äntligen har tid och lust och se på tv är det ju inget på, så det fick bli en film istället. för mycket mys i soffan har väl ingen dött av? nu är jag dessutom snart av med min mafioso oskuld, har ju aldrig sett filmerna förut. hittade till och med ett ps3 spel, gudfadern 2 som verkade riktigt kul ut. mycket blod. vad säger det om mig?


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är riktigt snyggt me djurmönstrat, tror jag oxå ska ta o klicka hem lite handdukar :-)

2009-09-16 @ 19:55:43
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0