mycket ska man vara med om



hysteriskt roligt, vissa av dom borde nog fundera lite extra innan dom pratar. högfärdiga blondiner. men så länge dom mår bra så. underhållande om inte annat, hrm.. eller okej, i brist på annat iaf. min fundering är dock: hur lyckas man ha bott i usa i 17 år och ändå inte prata half-decent english? bra jobbat!! och sen ovanpå det att vara så puckad att man säger att polarens dotters hår är fett och att polaren är tjock, och sen blir förvånad att dom inte vill träffa en längre? råkade kalla henne tjock? jojahaja.


fick ett raseriutbrott och sen för att få det att gå över började jag städa. fungerade bra. sen om ni skulle sett min mammas ansiktsuttryck i lördags när hon kom hit så hade ni nog också gjort nåt åt saken. men jag förstår inte vad hon vart så chockad över, alla har väl varit med om en liten explosion i garderoben? som får precis alla kläder att lägga sig över hela sovrummet? inte? jaja, har ni inte provat det så har ni inte levt livet. det är en upplevelse och ett äventyr att försöka hitta nånting. knee-deep i kläder var jag innan jag lyckades få någon ordning på det. men nu är det kliniskt i hela lägenheten. snyckt ock prytlit. lagomt till nästa tillskott i min familj.


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Cat S

ja de där damerna gör ju inte direkt någon bra PR för sverige.... såg osså programmet...

2009-09-14 @ 22:15:47
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: Anna

Riktigt bra program. Jag och olle diskuterade också under promgrammet hur dålig engelska hon hade. Men värst vad väl ändå Ankan, hon verkade inte direkt må bra.

2009-09-15 @ 16:32:08
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0