när man inte letar


det är ju alltid så att när man inte är ute efter en sak så hittar man den. råkade surfa in på hemnet och hittade en massa lägenheter. nog för att jag letar efter en, men hade inte tänkt hitta en just nu. ska på visning imorrn tror jag, sen några till på söndag. får se vad det blir av det. hittade flera underbara lägenheter, som var klockrena både i läge, avgift och planlösningar. luktar walk in closet nu för linda.


invigde min nya tröja idag också, råkade ju synda på lindex i början av veckan. och jag klarade mig hela dagen i den. brukar ju ha problem med både koftor och långärmat. men jag överlevde.


ska nog åka och gymma lite ikväll. får se hur det går dock, har sjuklig ont i ryggen/svanken idag, vette fasen hur jag suttit på jobbet, men skönt var det inte.

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0