omplåstrad


eftersom johan är elektriker i veckan och jag inte har tid att vänta så tog jag ut staven själv. creepy. men nu är jag så fint omplåstrad så. får se om jag kanske gör en dermal där sen när det läkt, eller om jag struntar i det helt. den var ändå ivägen, nog för att den på halsen och den på foten (kommande) också är ivägen. men lite praktisk får man ju vara. extrmt läcker, men opraktisk som satan. speciellt när man är otålig och inte ids låta saker läka ifred. men ska ändå till johan på torsdag eller fredag tro jag så han får se hur det ser ut. men i vilket fall måste jag säga att jag fortfarande är grymt besviken. och lite lättad. men mest besviken. förvirrad tjej? förmodligen.

papi ska få hämta mig imorrn efter jobbet också ska vi på onoff. har skjutit upp mitt ps3 länge nog, och nu när nya slim kommit är det väl lika att passa på. en sen födelsedagspresent till mig själv. sen tänkte jag fixa min gamla trotjänare gta 4 som första spel. eller gamla och gamla, har ju aldrig kört 4:an, men 1-3 älskade jag ju så det blir nog bra de med. sen hitta jag ice age 3 som spel också, som om jag skulle kunna låta bli? hihi. har sen redan beställt twiligth på blu ray, hinner jag få den så lär väl helgen bli en enda lång suck i filmsoffan.
*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0