otursdrabbad?


nog är det jag i ett nötskal. sitter här och chillar för mig själv. är lite rastlös av mig så jag varierar mellan att sitta på golvet, ligga halvvägs upp i soffa, ligga helt i soffan och sen sitta. när jag sen ska ändra ställning när jag sitter så känner jag att jag har lite ont i skinkan. tror du då inte att jag har en storbracka glasskärva i rumpan!? vart den kommer ifrån vet jag inte. hur den hamnade i min skinka vet jag inte. men att det gör ont och blöder, det vet jag. nog är det bara mig sånt händer. hur kan en glasskärva från förr dyka upp (för den måste vara gammal, jag har inte haft sönder nåt på flera månader :P) och bita mig i arslet. elakt. och rispade min fina sköna skinnsoffa gjorde den också. det är nästan så att man blir arg. och vart hittar man plåster för skink-skador? jag har inga så stora plåster, och kan ju för fasen inte bandagera rumpan? var är mcgyver när jag behöver honom.. är så besviken så jag går och lägger mig nu. inte ens navy cis är roligt längre.
*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0