överlevde del två och tre också



gick alldeles utmärkt igår. dock vart vi lite försenade sista visningen då eldblåsarna, hm.. eller om det var bandet innan dom, som vart försenade så sista visningen blev en halvtimme eller så sen. men grymt coolt var det iaf, älskar eldblåsare. sen fick jag leka med glowsticks också, och barnslig som man är vart det ju ungefär som julafton för mig. efter det så mådde jag mycket bättre än vad jag gjorde tidigare under dagen, så jag åkte till h och m och drack margaritas och öl. trodde inte vi drack så mycke, men my god vilken huvudvärk jag hade när jag vaknade i morse. bästaste j var också där, och det blir ju aldrig en lugn stund när han är närvarande, hysteriskt.
har sett alladin nu på morgon, ihopkrupen i fosterställning. lagomt lättsamt dagen efter sådär. ska lägga mig i sängen och läsa nu, blir inga mer utsvävande planer än så idag.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0