på sjukdomens rand


jag är sjukligt trött och seg. är rädd för att jag är på väg att bli sjuk precis som a blev när vi kom hem. därför är typ det enda jag dricker nu c-vitamin och echinacaea. visning idag dessutom, blåser ju typ storm emellanåt, vilket inte gör att jag känner mig särskilt sugen på att gå runt i underkläder. önskar att jag hade tackat nej till både visningen och margeritas ikväll, vill helst bara krypa ner i soffan och slå på en film och bara mysa resten av dagen. märks det att jag är grinig idag? ont har jag också, andra dagen är alltid värst. nu har jag ont i nacken också, vilket ger mig spänningshuvudvärk och gör mig grinig. morr..

*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anna

Du blir säkert piggare på dagen. Hoppas de går bra på visningen.

2009-09-05 @ 12:09:58
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0