sängläge 19:04


ja jag tänkte utmana lite och lägga mig redan nu (okej, var redan nyduschad och låg för en stund sen, men det tar ju sin tid att skriva ett inlägg). ska pyssla lite, men i sängläge tänkte jag. ska nog börja läsa eclipse igen, det borde hålla mig i sängen iaf. smet i vilket fall iväg och gjorde nytta av mina presentkort. vart ett par jeansleggings från ichi, en overseized skjorta från esprit och ett par dösöta overknee sockar med små rosetter och spets på. hmm.. ska förresten fota jeansskjortan jag köpte igår också, och den dösöta mössan och halsduken. men det är lustigt, även fast jag inte gör nåt vettigt har jag som ändå ingen tid över. men men, både j och m sa att jag såg gullig ut i myssen idag, vilket är precis vad jag behöver känna mig just nu: gullig. hade verkligen behövt en klapp på huvudet idag på jobbet, höll på bli vansinnig där ett tag. så det var precis vad jag behövde höra innan jag gick hem för dagen.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0