setback



både ledsen och besviken, ända in i själen. min förbaskade platta till min dermal har trillat av. nånstans. upptäckte det inte förän nu. och det är väl ingen panik sådär, inte så att det kommer växa igen. men frustrerande. men det är väl kanske lite bra iaf, för nu  m å s t e  jag ju till aeon. även om jag hade haft fler plattor här hemma är det svårt att få dom fastskruvade bra om man inte har rätt verktyg. så då kan jag ju passa på att kolla min andra piercing (den som var arg på mig tidigare) och få fingrarna ur och göra min nya dermal istället. inget ont som inte har nåt gott med sig. men ändå lite irriterad, men jag tro det mest är för att jag är trött som ett djur. och johan svarar inte. kändes tungt att vänta till torsdag med att få tillbaka plattan dock. butter. minst sagt. hm.. fast nu har jag ju en bra anledning att shoppa lös på tribe. har ju festat bort en annan av mina stavar (fråga inte vilken eller hur det gick till). lite shopping måste väl pigga upp vem som helst?



*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0