sökes: kock


ha just ätit gräddstuvad pyttipanna. eller nåt sånt. det är så fruktansvärt tråkigt att laga mat själv. blir oftast skärp, halvfärdiglagat eller annat onyttigt. jag skulle behöva en personlig kock. helt en manlig, fördelaktligen en som lagar mat i bar överkropp (har inget emot att bortse från den hygieniska aspekten om jag får nåt fint att titta på). ansökningar och cv kan ni skicka på min mail. de cv:n som har foton besvaras fortast ;) hmm.. den nakne kocken på malmen? låter bra i mina öron. ha alltid gilat jamie oliver, fruktansvärt gulligt med killar som kan laga mat och läspar med en söt engelsk brytning. och nån liten gullig glipa mellan framtänderna going on. saknar min glipa, värsta partytricket ju att kunna spruta vatten mellan framtänderna.


blev lurad till träning idag. tyckte jag var ganska så duktig ändå, men kändes extremt mesigt att tycka det var tungt att ens lyfta en penna efteråt. håller tummarna för ingen träningsvärk imorrn. fan är det för fel på blogg.se förrsten? det funkar inte alls som jag vill. dumma.


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Malin

aww jamie <3

2009-09-09 @ 12:21:33
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0