stånga huvudet i väggen


jag har lyckats igen. gått och samlat på mig saker jag inte visste, börja reagera på underliga sätt och sen bli förbannad på mig själv. man tycker ju att man borde lära sig snart. finns ingen anledning för mig att bli irriterad över saker jag inte har att göra med, saker jag inte kan påverka och saker som är helt utom räckhåll för mig. dessutom är det säkert helt obefogat ändå. men linda blir upprörd först, sen tänker hon. knallkork.


därför piggade jag upp mig lite. hittat några älsklingar jag tror kan muntra upp mig, laddat upp med varma mackor och på väg att packa ihop mig i sängen. wunderbar. har diskat dessutom, hur kan det  i n t e  göra mig på bättre humör?


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Linda du är juh helt skogalen=)



Jag har också börjat läsa stephen meyer böckerna nu..har lånat den första av syster, men har inte kommit så långt än.

2009-09-08 @ 20:30:43
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0