tiamo eller donna girl

 


satt och kollade runt på shestore och hittade dessa. dom till vänster är mina och dom 3 till höger är donna girl.

är det bara jag, eller är dom inte nästan  e x a k t  likadana som mina stövlar från tiamo som jag köpte på scorett? samma material, samma design, samma skärningar, samma höjd på skaftet, lika höga klackar (ja jag har mätt, dom ser högre ut på bilden, men enligt måtten ska dom vara samma). dom är jävlat exakt likadana, ändå så är det olika märken. jag kan inte mycket om sånthär, men är det verkligen helt okej att sno en sko rakt av sådär? rent rättsligt alltså. nog fattar jag väl att det finns kopior åt höger och vänster, men dom är ju inte exakt likadana, det är ju alltid nåt som skiljer. men på domhär två skorna ser jag ingen som helst skillnad. för mig är det skitisamma, bryr mig sällan om vad det är för märke på skorna jag har. bara jag gillar dom så. och tiamo är ju ett mycket sötare namn är donna girl, hihi


har spelat lite (skräll) men nu sitter jag bara och laddar för svenska hollywoodfruar. irriterande men ändå underhållande.


*ta taa*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0