underbara halvdag


vi har tba (typ) med teamet idag, så strax innan 12 smiter vi iväg till kulturens hus och äter lunch och sen ut på höstprommis. kan ju känna såhär i efterhand att jag kommer frysa rumpan av mig, men vi har ju med oss kaffe att värma oss med. skönt med en lite otippad halvdag sådär. sen tror jag att jag blev shanghaiad av sis igår. hon är expert på att komma med saker med väldigt kort varsel. så det blir kanske umeå i helgen. men det har dykt upp ett problem.


paketet är i åre, och då brukar dom väl hinna till luleå samma dag? om mitt paker hinner komma, hur gör jag då? vampyr vs sis.. fast å andra sidan så har sis vampyr hos sig också. så jag kanske överlever. och då blir det ju så mycket roligare att komma hem sen också.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0