falskt alarm


en bra sak är att min kamera har börjat fungera igen efter magaluf-incidenten. trodde den lämnat in, men den ville bara vara ifred en stund. har dessutom luskat ut vad det var för inställning jag hade tidigare. har ju inte gått att fota mina naglar på jag vet inte hur länge. men det är åtgärdat nu så nu ska jag börja fota min "nagelkonst" igen. lite bra ändå, för jag har varit så omotiverad när det gäller naglarna. är ju en sjuhelvetes periodare när det gäller ganska mycket saker har jag märkt. förut var jag ju duktig och gjorde en ny design i veckan kanske. på senaste har jag varit nöjd om jag ens målat naglarna en gång varannan vecka. hitta nyss nå bilder på zebranaglarna. dom var fasiken fina, ska se om jag inte orkar pilla till dom igen ändå. måste beställa nytt material också, blir nail4you nu. ska prova om inte dom har lite starkare doningar än jnails. men måste ju iaf säga att det har räckt väldans länge. jag menar, hur länge var det inte sen jag köpte materialet? och det är inte slut än. bara jag som vill testa nytt som vanligt. en ny, enklare, primer hade ju inte suttit fel. nåja, får se hur mycket jag ska spåra. ska kanske börja dokumentera mina skor också nu när kameran är på humör. det råder ju delade diskussioner på jobbet bland annat om hur många skor jag har och vissa vill se dom på bloggen. kanske dags att börja fota då...

är sugen på att fixa en design med lite spets i, inte så extremt som ovan.. men nåt i den stilen...

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0