varför känns det som fredag?


bortsett från lite spindlar som satte skräck i mig, hm..  och på mig, så var det en väldigt mysig dag i skogen. vi hittade en död kotte, som l sen påstod andades och fick några andra av oss att också tro det. så pass att de började peta på den stackars kotten för att kolla om den verkligen gjorde det. vilket den inte gjorde. stackars lilla kotten. kottar som är det sötaste, man får inte klappa, men jag vill. hrm.. igelkottar alltså.


men det känns som fredag, vilket innebär att det komma bli en tung dag imorrn. inte väl. vill till sis också. suck och stön. hur är det möjligt att man kan sakna nån så mycket? ingen är som min sis och det hjälper inte att prata med henne i telefon. pilli pill är inte lika kul per telefon. stackars mig. sen fick jag blu ray filmen idag med posten, men vad hjäper det när jag inte har konsolen? för det hade väl varit lite film som hade kunnat muntra upp mig nu. har inte bestämt mig om skorna än heller. eller två av dom  s k a  jag behålla. men det tredje paret vette fan, jag älskar dom, men det är inte helt 100%, men tillräckligt för att jag ändå vill behålla dom. hopplöst. jobbet har inte varit lika kul i veckan heller. känner att jag bara klagar nu, kanske ska hitta på nåt annat istället för att deppa ner alla andra..


*ta taa*

 


Kommentarer
Postat av: Ams

Hihi..minns du igelkotten vi såg kila över vägen under vår prommis? And about the shoes..stå emot, Linda. You are an addict!

2009-09-17 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0