wayward son



fantastisk låt, kör den på repeat just nu. den och boom boom pow som spelades precis hela tiden och precis överallt i magaluf. trots detta är jag inte less, underligt.


utsökt väder idag. jag är inte bitter och jag har inte paraply med mig. önskar mest jag var hemma i sängen och kunde dra täcket över huvudet. på gränsen att jag lyckades rulla upp ur sängen imorse med, har träningsvärk i armhålorna? hur nu det kan vara möjligt, var övertygad om att det var bröst, triceps och mage jag tränade, inte armhåla. hrm. dumma f som tvingar mig till stan sen, är ju en sak att man blir blöt som en hund om man bara ska hem. men jag måste ju dit och prova kläder. ick.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0