ytterligaren en anledning


jag har ju stenhårt kört på dehär med att jag är lite folkskygg och det är därför jag inte går på stan så mycket längre. men jag inser ju nu att jag bara lurar mig själv. det är för att det blir så jävla dyrt för mig att gå på stan. 3 par skor/stövlar har jag nu hittat på scorett (jag skulle bara på apoteket, vet inte hur jag hamnade på scorett) och jag bara måste ha alla. fan också. vad ska en stackars flicka göra?


sen är jag tydligen raffig också? säga vad man vill om vår äldste medarbetare, men en förjävla trevlig surrkkopp är vad han är.
*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar scorett, köper typ alla mina skor där=)

2009-09-16 @ 18:02:18
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0