wax on, wax of



blev mys med syster ikväll också. har fixat hennes naglar lite, lyckades flyga en nagel på jobbt för henne och så kan man ju inte se ut. efter min "lilla" cykeltur till kälken pysslade jag om mig lite hemma, har vaxat och epilerat allt som går att vaxa eller epilera. ont så in i helvete, men det är himlen efteråt. m på jobbet gör ju eget vax, är därifrån jag fått min kärlek till vax. funkar minst lika, bra om inte bättre än köpesvax. recept på hur man gör eget vax finns här.till sommaren är det ju extra fräsch att bli av med all oönskad hårväxt, plus att man inte behöver hålla på och underhålla hela tiden, så skönt så det finns inte. som en barnrumpa är man nu, hihi



irene huss nu, faktiskt bra. gillar ju inte svenska saker så värst, men hon duger..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0